2016年9月2日 星期五

創造諸天的耶和華 (以賽亞書45:18-19)

【以賽亞書45:18-19】
18 創造諸天的耶和華製造成全大地的神他創造堅定大地,並非使地荒涼,是要給人居住。他如此說:我是耶和華,再沒有別神。
【NIV】For this is what the Lord says- he who created the heavens, he is God; he who fashioned and made the earth, he founded it; he did not create it to be empty, but formed it to be inhabited- he says: "I am the Lord, and there is no other.

19 我沒有在隱密黑暗之地說話;我沒有對雅各的後裔說:你們尋求我是徒然的。我耶和華所講的是公義,所說的是正直。
【NIV】I have not spoken in secret, from somewhere in a land of darkness; I have not said to Jacob's descendants, 'Seek me in vain.' I, the Lord, speak the truth; I declare what is right.

烤蕃薯重點區:漂亮的 9月份開始了,創造諸天的耶和華,製造成全大地的神,持續與我們同在準備一起來打美好的仗,祈求聖靈降臨在我身上,大大充滿我護庇我,使用腹中湧出活水江河,流出祢的大愛,讓每一個接觸到我的人都能蒙福,讓諸般的智慧喜樂充滿我心,使我藉著神的能力大有盼望,大大得著祢榮耀的盼望。奉主耶穌基督的名祈求。 Amen




George Huang 烤蕃薯2016



沒有留言: